Mellooo !


Jag vet att ni är sjukt nyfikna på vad jag tycker om kvällens Mello.
Därför dela med mig av lite åsikter.

Ola Svensson - Vem tar på sig att skjuta hans frisör? Och varför ännu en låt om
Nathalie? Bäst ikväll iaf.

Jenny Silver - Vem är hon? Vad vill hon? Varför hade hon en rymddräkt på sig?

Linda Pritchard - Snygg, grym röst, minimalt med kläder, störande låt.
Skulle säkert gå hem i Europa.

Pain of Salvation - Gääääsp!

Anders Ekborg - Inget ont om Ekis, men vad fan gör han där egentligen?

Jessica Andersson - Ville varken Sonja Aldén, Shirley Clamp, Sanna Nielsen eller
Sarah Dawn Finer ha låten eller så dom fick ge den till Jessica?

Frispråkarn - INGEN JÄVLA RAPP I MELLO!! Samma mening fyrtioniotusen gånger.

Salem Al Fakir - Varken eller. Helt okej.

Ikväll lägger jag min röst på öppningsnumret med Charlotte Perelli, Nanne Grönwall och Sonja Aldén.
Och en liten röst på Dolph då, kan man annat än gilla honom?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har just fått mig några goda skratt medan Daniel ligger och kollar sporten!

Du är för rolig och ja, vi kommer mer eller mindre flytta in hos din efter du kommer hem från Hudik! Puss!

2010-02-07 @ 20:23:58
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0