Gnatti


Inte pluggat - Check
Ätit sjukt god mat - Check
Druckit två liter cola - Check
Tryckt i mig alldeles för mycket chips och dipp - Check
Kollat på Lets Dance - Check
Träffat på en okänd utbytesstudent som lagar mat i vårat kök klockan 22.30 - Check

Det blev inget synsam imorgon. Tydligen var jag registrerad i på synsam hemma
fast jag adressändrat till Umeå. Jättelogiskt, verkligen!
Så jag fick avboka. Och skulle boka här i stället då, fick sms om att jag hade
fått en tid, men på min personliga sida står det att jag inte gjort någon bokning.
Så det verkar inte bli någon synundersökning för lag benice. Och på sätt och vis
var väl det tur, 600, SEXHUNDRA jävla kronor kostade det att göra linsundersökning
här. Det är inte okej. Får ta tag i det där när jag åker hem istället.. Där kostar det
åtminstone bara 400, vilket även det är hutlöst enligt mig.

Nu ska jag försöka däcka. Imorgon ska jag lära mig alla sjukdomar som finns utantill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0