Friday I'm in love


Kära örebroare.
Så var tentan skriven och halva min garderob ligger i en stoor resväska. Sedvanlig tentalunch bestod idag av kina/thai/okänt land-buffé och tentaångesten utbyttes mot varför-åt-jag-så-jävla-mycket-mat-ångest. Fick med mig tre tröjor hem från H&M i vanlig ordning eftersom jag inte kan gå in där utan att going mental. Lite smink fick även följa med, dyyyr mascara och foundation som var mindre dyr. Sedan hem, tvätta-packa-diska-fixa, och sedan fredagsmys med Lotta och Sofie. Makkisar och köttbullar intogs och sedan en större mängd popcorn.
Nu känner jag mig som en uppblåst ballong och ska lägga mig i sängen och dricka te och kolla reprisen av Lets Dance eftersom frun ville se På Spåret istället som alla andra 90åringar.
Klockan 8 imorgon går min buss, alltså knappt någon idé att gå och lägga sig.
Gnatti

Kommentarer
Postat av: Frun

Varför köpte du en foundation??

2010-02-14 @ 18:15:56
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0