.


Ibland mina kära vänner vill man skjuta folk lite. Jag skulle ha gjort omtenta över internet nu, tror ni läraren har lagt upp någon eller? Icke. Jag har massa böcker utspridda runt omkring mig men ingen tenta att besvara frågor på. JÄVLA POPCORN. Är man anmäld till en tenta ska man väl för i helvete inte behöva påminna läraren om att hon ska lägga upp tentan åt mig? Jag är less. Så jävla sur och less.

Annars har jag sovit sjukt gott i natt och sedan igår kväll är jag rödhårig. Nästan i alla fall.
Först färgade jag ju mellanblond som vanligt, sen slingor på det som inte blev helt lyckade.. Så igår var det dags att rätta till det så jag färgade min vanliga mellanblonda färg över. Och eftersom mitt hår mycket gärna skulle vilja vara rött tackvare ett ton röda pigment jag ärvt av min kära lilla mamma så spelar det ingen roll vilket färg jag färgar, det är rödskiftande tills jag tvättat det sådär 14 gånger. Skulle jag inte vara så feg skulle jag använda silverschampo, men med tanke på hur alla sönderblonderade fjortisbloggare ser ut så vågar jag fan inte..

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Min kropp envisas fortfarande med att ha feber så det blir det en lugn kväll framför öppna brasan och mello. En sån där myslördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0