.


Helt sjukt att jag snart varit hemma i fjorton dagar. Vart tog veckorna vägen?
Jag vill inte hem om två veckor. Jag vill flytta till hudik och jobba som uska. Eller helst inte jobba alls, men det är ju den där tråkiga biten med vuxenlivet att man visst måste det.. Åtminstone tills jag gift mig med min plastikkirurg.

Nåja, dags att sova nu så jag pallar rulla ur sängen imorgon. Kort arbetsvecka kan man säga, måndag och fredag. Så borde man alltid jobba tycker jag. Lagomt tempo sådär. Men med tanke på att jag lärt mig mer på den här praktiken hittills på 1½ vecka än vad jag gjorde på fyra veckor på lungan så känner jag att jag ligger på plussidan på kunskapsbiten ändå, trots lite sjukdomsfrånvaro.

Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0