.


Att vara halvsjuk måste fan vara det mest frustrerande som finns.
När jag bara ligger i sängen och tycker synd om mig själv blir jag sjukt rastlös och skulle kunna städa hela huset ungefär, men så fort jag reser mig snurrar hela världen, jag kallsvettas, huvudet dunkar och jag får inta ryggläge igen. Väldigt, väldigt störande.
Så imorgon tänker jag jobba. Att vara sjuk på sjukhuset måste väl ändå vara den bästa platsen att vara sjuk på kan jag tycka. Finns både tabletter, sprutor och kunnig personal om jag skulle få för mig att bli sämre. Här hemma skulle jag hinna ligga döende i flera timmar innan någon ens började fundera på att se efter hur läget stod till..
Så jobb it is. En dag borde jag väl palla innan jag tar helg. Och har jag tur hinner jag ta mig en dejt med Bruno innan bussen skjussar hem mig också. Skulle allt kunna bli en bra fredag med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0