.


Idag är en sån där bra dag. Inte ens att det är minus hundraarton grader och att det vägrar sluta snöa gör mig särskillt mycket idag. Har fått umgås med Therese och Ebba som jag saknat massor. Jag fick hemmagjort fika och vi catchade upp allt som hänt sen sist. Får nog försöka att klämma in ett besök till också, timmarna går alldeles för fort när man väl ses.

Sen tog jag mig en femton minutare på Brunos. Och även om jag inte blev så brun så vart jag varm ända in i benmärgen, var sååå underbart skönt. Även om jag råkade trycka på "breeze" och förväntade mig en skön svalkande vind men istället fick en hel jävla kalldusch.. Mindre behaglig upplevelse.

Imorgon ska jag kliva upp halv fem igen och jobba. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0