.


Jag vill börja med att säga att det är svååårt att göra slingor på sig själv. Speciellt när man freestylar och inte använder slingmössa. Men jag tror och hoppas det blev bra.
Fick en chock när jag såg mig i spegeln på jobbet idag, utväxt, blek, utslag och en finne på hakan, såg ut som något man kan hitta på en soptipp. Så jag fick ta tag i livet lite och slängde i färg när jag kom hem och slingor på det som sagt. Imorgon ska jag sola så jag slipper vara genomskinlig. Utslagen vet jag inte vad jag ska göra med och finnen har jag smörjt sådär tretton lager med nån sån där bra salva på. Dock verkar jag få mer finnar av sånt som ska ta bort dom, men så är jag lite udda också.

Bra dag på jobbet i övrigt.

Nu ska jag sova, man blir trött av att kliva upp halv fem.
Dock är jag ledig imorgon och får sovis. Jobba varannan dag är ett vinnande koncept.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0