...


Idag har jag än en gång insett vilken perfekt hemmafru jag skulle vara.
Jag lagade mat åt familjen, tacos förvisso vilket kanske inte är världens mest avancerade maträtt, men till efterrätt slog jag på stort och gjorde för första gången i mitt liv en vit choklad-panacotta. Hur svårt kan det vara tänkte jag och googlade recept. Sen freestylade jag och gjorde en jordgubbskompott att ha ovanpå också, även där med tanken hur svårt kan det va? Det visade sig vara relativt lätt och jag fick mycket väl godkänt på min prestation av familjen.
Sen kollade vi på Mello. Jag konstaterade att Darin blivit en tjockis och mamma hävdade att hela tävlingen är ett enda stort röstfusk när Timotej gick till final, och jag kan väl inte annat än hålla med henne.
Och som en liten lördagsbonus är min mage trasigare än vanligt också. Nästan så jag misstänker rupterat magsår alternativt appendicit, för magkatarr kan fan omöjligt göra såhär jävla ont.
Nåja, jag tog en trallis och hoppas däcka på den snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0