...


Jag har fått någon form av utslag runt näsan och i yttre ögonvråna. Det är rött och svider som bara faaaan. Dock inget min concealerborste inte kan gömma undan, men ändå, det gör ont även om det tack och lov går att sminka över. Jag överväger nu om jag helt enkelt är allergisk mot att jobba eftersom detta lilla fenomen uppkom i samband med att jag kom hem till Hudik. Eller så är jag allergisk mot att bo i bushen, kan mycket väl även vara så.

Ikväll har vi varit svenssons och ätit pizza och kollat på Lets Dance. Nu ska jag sova och imorgon ska jag inte alls till Hallstavik som jag ljög om förut, dit ska jag på söndag. Imorgon ska jag istället plugga till hemtentan jag har nästa lördag och motionera mamman.
Och för att förgylla fredagen ännu lite mer så klarade jag tentan i Vård tvåan del 1 som jag hade förra veckan, jo jag tackar. Gnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0