.


Det går fan inte bra för mig att blogga idag. Allt försvinner ju hela tiden, inte okej.
Nu är vi i Övik. Solen skiner och jag får skrynkla ihop hela ansiktet för att se skärmen, får nog låna mammas anti-wrinkle serum ikväll.

Om tre timmar är jag hemma och får pussa min man. Looking forward to it.
Och eftersom jag inte har några nya bilder och har lovat min umeåfamilj att bjuda på sånna så dom inte glömmer hur jag ser ut när vi inte ses på en månad, så kommer det tre begagnade istället.


Liten benice feb -05


Lite större benice juni -06


Störst benice jan -10

Kommentarer
Postat av: sofie.

ty jag har syndat. jag glömde bort att det var mello idag.. syndernas synd. så jag och jonken hyrde film istället.. så jag förväntar mig hell of a recension från kvällens melodifestival. saknar dig redan. puss :*

2010-02-13 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0