...


Åååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhh.
Ge mig en lägenhet.

Jag tänkte göra pommes till middag idag igen. Så jag gick ut i köket och knäppte på ugnen.
Ställer fram ugnsformen och går tillbaka till mitt mansion, orka stå i köket och vänta i
20 min på att ugnen ska bli varm liksom. Icke.
Så går jag tillbaka till köket. Någon annan är där och lagar mat. Och har stängt av ugnen!!
Jag gick fram och knäppte på den igen, varpå kinestjejen säger
"Oj, jag trodde ingen skulle använda den så jag stängde av"
Klockan fyra. Middagstid. En ugnsform står framme. Nej, det verkar nog inte som
om någon ska använda ugnen. Sjukt ologiskt att någon ska laga mat och har knäppt
på den. JÄVLA POPCORN. Använd hjärnan eller flytta hem till Kina.

Jag kommer få en kardiogen chock om jag inte får flytta härifrån snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0