.

mitt arga mail var lite waste. men bara lite. det var tydligen nå ventilationstöntar som skulle in och kolla. och tydligen skulle man fått information om det. det har inte jag. tycker det är hyfsat dålig stil med att bara räkna med att man får gå in hos folk hur som helst. inte okej! dom får väl ffs boka en tid när det är okej kan man tycka..

även att min hosta bara blir värre. det killar i halsen 24/7 och det tycker jag är ganska så störande. jag vet vem som smittat mig också. det var ju fint att praktiken kunde bjuda på det liksom. hosta är ju bara kul.. speciellt på natten. då är det extra lajbans.

thank god att jag börjar halv två imorgon. men med mitt flyt så kommer väl dom jävla ventilationsgubbarna tillbaka sådär 7 imorgon bitti. kul att man får sova fullt påklädd för att man är rädd för att det ska stövla in ett gäng okända människor innan man ens hinner blinka.

såg att det skulle bli snöstorm imorgon också. fett med onice. bara hålla tummarna för att det är snöstormsfritt och fint väglag när jag ska ta mig hem på lördag. lite ovärt att sitta fast i en buss i ingenmansland mellan HKbron och härnösand liksom..


fuck this shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0