.

en dag med sovmorgon. det är åtminstone vad jag trodde att jag skulle få. halv tio ringde det på dörren, en nyckel sattes i låset och dörren öppnades.. JAG SOVER skrek jag och dörren stängdes igen och jag gick upp och låste. jag vet inte vilka det var eller vad dom skulle in hit och göra, men jag antar att det var från Bostaden AB eftersom dom hade min hemnyckel liksom. sen kom dom halv ett och gjorde samma sak igen. och jag var fortfarande en mindre, det vill säga inte alls, påklädd människa så jag snodde in mig i täcket och sa att jag var sjuk när dom försökte öppna dörren.

allså, vafaan? jag har inte fått nån information alls om att det ska komma nå gubbar och kolla nåt i mitt mansion idag. jävligt dålig stil. ska man liksom behöva sova helt påklädd bara för att vara beredd på att det ska stövla in någon genom dörren när som helst? bara för att jag bor i korre så betyder väl inte det att folk får komma och gå som dom vill utan mitt godkännande..

så jag skrev ett argt mail och skickade till min hyresvärd. sen insåg jag att jag skulle brett på lite mer än att skriva att jag inte gillar när folk kommer in i mitt rum när jag ligger och sover.. eller när som helst annars också. nåja. död åt världen och död åt min sovmorgon och död åt Bostaden AB.

även att jag fått hosta som en fin julpresent.
nu ska jag diska och äta pommes&korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0