.

det blåser kallt på mig när jag ligger i sängen. det är ganska otrevligt. jag gissar på att dom drog ned på kostnaderna 1996 när dom byggde mitt mansion genom att helt enkelt inte täta mitt fönster. i natt sov jag med täcke, filt och en vattenflaska med hetvatten i för att inte frysa livmodern av mig. inatt funderar jag på att ha mitt nya element bredvid mig i sängen. för i resten av rummet är det ju liksom normal temperatur, det är ju bara precis under fönstret det blåser in vindar som har en temperatur på -20 grader. och där ligger jag. och nej jag tänker inte möbla om. icket.

annars har jag inte mkt att klaga på. imorgon ska jag sova hela dagen och njuta av ledigheten, och framförallt njuta av att jag inte behöver gå ut halv sju på morgonen när det är -20 grader. fy fan vad kallt det var imorse, jag var lite rädd för att ansiktet skulle hinna lossna innan jag hann fram till nus. men jackan höll värmen, årets bästa investering. och dyraste.

nu lite spytti med rödbetor. sen en pn. sen tv. sen 15 timmar sömn, minst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0