.

imorse hade jag nog årets morgonfrilla. det var näst intill omöjligt att tvinga ihop det till en fläta, och tid att leka med plattången finns inte riktigt den tiden på morgonen. hade jag haft tid hade jag tagit en bild, det såg ut som om jag haft fingrarna i eluttaget..

som väntat var det lite jobbigt att kliva upp imorse efter fyra timmars sömn. men hård som jag är har jag krigat och kunde flexa ut redan halv två. väldigt tacksamt. nu är jag tröttast i världen och tänkte inta ryggläge resten av kvällen. imorgon har jag sovis och jobbar kväll. bara 2 dagar kvar på min åtta dagars vecka nu, sen ska jag sova hela onsdagen innan jag orkar kriga två dagar till innan jag får åka heeeeem.

nu ska jag julpyssla lite. och klappa mina fina, fantastiska, underbara nya skor som har fått en hedersplats mitt på golvet bara för att dom är värda det. på nätterna snavar jag över dom och håller på å bryta benen av mig. men en lårbensfraktur hit eller dit liksom. nångån måste man ju prova på vården från den andra sidan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0