.

haha, just de ja. jag fick brev från tandläkaren om att det var dags för den årliga kontrollen. till fakta hör väl att jag inte fått någon kallelse dit på tre år. sen stod det hälsningar axel kutche med personal. aldrig i helvete att jag går till honom. imorgon ska jag ringa och kräva att han inte ens är i byggnaden när jag ska dit. och att jag vill ha en sobril innan. och att jag vill ha en fejktatuering i present efteråt. kul att jag går till tandläkaren 40 mil härifrån. lagomt pendlingsavstånd sådär.

okej, nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Bea

Du borde gå till samma som mig hon är bra. Du kan bara säga till dem att du vill ha samma så fixar de det. Jag vägrar också Axel eller nån annan för den delen, det ska vara samma som innan så man vet var man har dem! Min heter Svenja hi hi...

2010-12-08 @ 14:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0