.

jag undrar när denna magkatarr ska ge med sig. magkatarren från helvetet. dagligt intag av nexium i två veckor nu, och fortfarande gör det så fruktansvärt ont mest hela tiden och jag kräks varannan dag ungefär. men jag har liksom inte tid att göra något åt det. jag måste vara på praktiken för att inte få rest och behöva vara där på julafton typ, och jag måste göra alla jävla inlämningsuppgifter. och appropå det sistnämnda så har jag suttit och läst vetenskapliga artiklar i en mindre evighet nu. så valde jag en, och när jag läst hela och skrivit av det nödvändigaste insåg jag att det var en litteraturstudie och kanske inte det var den vassaste kniven i lådan jag kunde hitta. men shit happens, nu ska jag skriva klart skiten. förutom ett litet matbrejk då. pasta och kalkon/majs/paprika-sås för tredje dagen i rad. skörbjugg, here I come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0