.

idag blöder jag näsblod, hostar och fryyyser. och skriver vfu-uppgift då. det går förjävla dåligt om jag ska vara ärlig. jag fattar inte varför dom ska klämma in TRE feta uppgifter under praktiken när vi ändå förväntas vara där 35 timmar i veckan. jag har inte tid att skriva omvårdnadsplan, göra en kritisk granskning och reflektion på 2000 ord, läsa en bok, skriva om och analysera boken på 2500 ord, och även göra en undervisningsuppgift. och allt toppas med ett gäng vetenskapliga artiklar som det är tänkt att jag ska ha tid med att sitta och läsa också.

ja, jag är lite less.
nu ska jag boka bussbiljett hem över jul. 18 ger jag upp och åker hem. yes please.

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilket fusk att du får åka hem den 18e... jag och mini måste minsann revidera ända till och med den 22a... å då är det ren och skär tur om vi är klara och slipper jobba under ledigheten... hrmf!

2010-12-01 @ 21:13:19
Postat av: b

som tröst kan jag väl säga att jag dissar ett seminarium som jag gör efter jul istället. plus att jag har en dugga i mellandagarna.. så direkt ledig är jag inte, men slipper ju umeå en massa! blir bra sen när mini inte behöver vara med och revidera med dig utan kan hänga med mig istället :)

2010-12-01 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0