Friday im in love på en lördag


Idag såg jag min blivande man på Jambo.
Ja, om inte Danny kommer på bättre tankar snart
då och dumpar sin tjej. Men det går ju lite trögt på
den fronten.
Åter till min blivande. Han hade mössa och var söööt.
Och igår träffade jag en annan fin filur. Sen när finns
det snygga killar i hudik egentligen? Tur att jag ska flytta
tillbaka hit snart..

Igår hade jag och Anna mys. Vi åt tacos, såg film och cruisade
850. Eller vad hon nu har. En röd volvo iaf. Mycket trevligt.

Imorgon åker jag till umeåå. Jag har ungefär 13 ton packning.
En väska stor som ett mindre land i afrika och sen 6-7 fulla kassar.
Och två hyllor. Risken finns att jag inte kommer få plats själv
i mitt mansion och får bo i mitt förråd hela vintern.
Shit happens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0