Thursday, I don't care about you


Igår gick jag och la mig strax före 23. Somnade 8 imorse.
Sov tre timmar, duschade och cyklade till bibblo och spenderade dagen
där tills klockan blev 19 och jag och frun insåg att det nog inte var så
stor idé att plugga längre när man inte ens kommer ihåg meningen man
just läst. For på ica och handlade, åkte hem till Lotta och käkade bakad
potatis, skagenröra, vitlöksbröd och avokado.
Mätta och nöjda cyklade vi till iksu för 20 min i grillen.
Nu är jag nyduschad och insmörjd med feeet lotion så min hud blir glad.

Mina grejer från Lyko hade kommit idag också till min stora glädje.
Dust it i vanlig ordning, men även sololja som luktade Malibu och
Play Ball beach, typ ett vax som ger saltvattenkänsla som luktade persika.
Bra skit.

Imorgon ska laget springa på stan, äta på Max, göra av med pengar på
systemet och handla på Maxi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0