Sunday always comes too late


Kul när man skrivit ett helt inlägg och råkar trycka på någon mongoknapp så allt försvinner.
Men here we go again.

Dagen har spenderats med att slinga håret på mamma, spela spel, suttit ute i solen och samlat på mig några nya fräknar, ätit god mat och umgåtts med O. Mysig dag med andra ord.

Nu är det tänkt att jag ska sova. Dagen imorgon bjuder på lite plugg. Har en mindre upphetsande inlämningsuppgift att knåpa ihop eftersom jag dissar seminariumet denna vecka. Men skrev jag hela vfu-uppgiften på en dag, som bestod av åtta sidor, så kan jag nog myta ihop en liten inlämningsuppgigft också. Så kan jag vara ledig resten av veckan. Eller ledig och ledig, lite tentaplugg kanske jag borde ägna mig åt. Liite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0