Monday you can fall apart


Idag rullade jag ur sängen halv nio. Efter sådär 4 timmars sömn.
Min kropp har ju de senaste fyra nätterna bestämt sig för att sova - det är överskattat!
Dock tycker inte min hjärna det, svärord vad trött jag är.
Handlade på Ica, matkassen gick sönder, mosade bananer.. Inte en bra start på dagen.
Sen cyklade jag iväg till bibblo för att ha pluggdag med Sofie. Fyra timmar pallade vi
vara där innan vi insåg att det inte var så stor idé att sitta där och gäspa ikapp.
Cyklade hem. Städade så det är kliniskt rent i mitt mansion. Cyklade till Iksu och
la mig i grillen i 21 minuter. Cyklade hem. Duschade och andra nödvändigheter och nu
sitter jag här och väntar på att min umeåfamilj ska komma.
20års kalas står på schemat!

Imorgon har jag simuleringsövning på skolan och sen ska vi kriga med ett grupparbete.
Inte så pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0