.


Idag kom de flesta av mina kläder från H&M.
Slutade med att jag bara fick två linnen och två bikinis.
Resten var cräääp. Och min fina, fina efterlängtade vita tröja hade
dom skickat i M. Fast det stod XS på följesedeln. Jävla praktikanter.

I övrigt händer inte mycket. Hade redovisning på skolan som gick
smärtfritt. Sen cyklade jag hem eftersom jag numera är en zombi
som knappt orkar umgås med mig själv.

Ringde hälsocentralen och fick prata med årets popcorn som tyckte
jag skulle gå till en psykolog för att jag inte kan sova.
Sen när blev jag ett psykfall liksom?
Efter mycket om och men fick jag en telefontid med en läkare
5 maj. FEMTE MAJ. Om två veckor. Dom tycker alltså det är helt
okej att jag ska fortsätta sova en-två timmar per natt.
Grattis svensk sjukvård.

Två pluggdagar kvar och sedan är det dags för helg som bjuder på
indisk middag for first time in my life med diverse trevliga människor
och sen ska jag hälla i mig en flaska vin.

Så mycket spännande saker händer det i mitt liv för tillfället.
Sjukt spännande person den där benice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0