.


Nu har jag pratat med support angående min ickefungerande router.
Tydligen är det min bredbandsleverantör som är cp, men efter lite (mycket)
hjälp av en mycket trevlig och skitsnygg skåning så ska det funka inom 24 timmar.
Ja, klart det hördes på rösten att han var het.
Skulle jag ha bjudit honom på dejt? Skulle jag ha friat?
Jag skulle ju trots allt behöva en man som kan sånt där eftersom
jag inte riktigt är den mest tekniska människan på jorden för att uttrycka det milt..
Nåja, karln har ju mitt nummer iaf.
"Kan jag få ditt nummer ifall det här bryts?" Lame ursäkt, skåning ;)

Får vänta tills imorgon innan det funkar, var nåt med att internetleverantören
uppdaterar nya anslutningar en gång per dygn eller nå. Skönt å ha det kirrat iaf.
Ni kan kalla mig fixarN idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0