.


Jag försöker plugga idag. Går sådär. Istället har jag städat och gjort lite fint i mitt kaosartade rum.
Om jag kommer in? Jag kommer knappt uuut! Var nog ledordet för hur det såg ut här innan. Men nu finns det fritt golv från dörröppningen till sängen och man behöver inte längre utöva stavhopp för att ta sig in.

Annars händer inte mycket spännande.. Jag misstänker att jag blev attackerad av en varulv i natt. Blod på tshirten och sår på hakan. Inte så fint.

Pratat med jobbet har jag gjort också. Och tackat nej eftersom jag inte skulle få några nätter på Freja.
Men vi vill att du ska komma och jobba.. Vi behööööver dig. Sa min chef.
Icke picke sa jag.
Fattas väl bara att dom aldrig ringer upp från Kullen nu då så jag står utan jobb i sommar.
Haha, skulle vara så jävla typiskt mig.

Nu ska jag äta chili con carne med massa vitlök i innan jag återgår till njursjukdomar och annat lajbans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0