.


Kanske dags att ta sig ur påskdimman kan man tycka.
So lets go.

Fullt upp sen jag kom hem. Jag och mamma är i full gång med att plöja säsong 7 av GG för att kunna ta tag i Grey's säsong 3 sedan. Det tar tid att kolla igenom kan jag konstatera, men skoj har vi!
Har även hunnit med lite powerwalkande, mys med familjen, häng med mormor, Ikea och Birsta och som sagt hur mycket tvtittande som helst. Vi lever vårat liv från sängen för det mesta, förutom avbrott för att hyra nya filmer på Preem eller köpa mera chips på konsum..

Planerna för resterande vecka är att hinna kolla klart på GG  och Greys, träffa bror och min man, hälsa på Therese och Ebba och klippa mig. Har även ett svagt minne om att pappa sagt något om att vi ska äta middag.
Jag är upptagen med andra ord. Så upptagen att jag idag bestämde att jag inte alls åker tillbaka till Umeå den 13e utan stannar hemma till 18e istället för att hinna med att fira das födelsedag här. Vad det nu är att fira när man fyller 20 för tredje gången.. :)

Sådär ja. Nu vet ni att jag lever och att jag förmodligen kommer ha gått upp 5 kg innan jag är tillbaka till ume..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0