.


Åh, jag vill alltid vara hemma och mysa!
Idag har vi handlat, blivit blöta i regnet, ätit korv på Preem, lagat mat, kollat på film och GG.
Sådär lagomt ansträngande måste jag säga.

Och för att återgå till matlagningen så överträffade jag mig själv idag tror jag. Kan vara så att jag gjorde godaste sweetchili-såsen ever, och tzatzikin var inte helt fel den heller. Till såserna åt vi stekt kyckling, sallad och klyftpotatis som jag också gjorde. Vet inte vad som hände, men plötsligt hade jag lagat all mat medan mamma smög runt och fnissade och satte upp fult påskpynt. 
Så sammanfattningsvis kommer jag bli en suverän hemmafru. Vilka killing dinners vi ska ha i våran fem miljoners villa http://bostad.lansfast.se/AllaBilder.aspx?GUID=3LTK5713OMV91904&typ=CMLantbruk&from=Hemnet, jag och min framtida man.

Sömn tack.

Kommentarer
Postat av: s.

så du ska bli hästbonde du? jag har alltid misstänkt att du undanhållit dina riktiga intressen för oss ;)

2010-04-06 @ 17:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0