-


Idag har jag hela dagen haft tanken nu jävlar ska jag plugga! Jag skrev upp allt jag skulle läsa om så jag kunde pricka av. Problemet är bara att jag inte kom längre än till just listan, det dog liksom där.
Förutom smittskyddsuppgiften jag knåpat på då. Men jag räknar inte den som tentaplugg, jag slår mest upp i böcker, skriver av och fliker in en och annan mer eller mindre relevant åsikt. Ordbajsar lite nivet.
På seminariumet som jag missar ska varje basgrupp jobba med fem stycken case, i varje grupp är man sådär 7-8 stycken, vilket enligt lite naturarmatte blir cirka 1,6 case per person. Jag som dock gör inlämningsuppgift måste skriva om tre case alldeles själv. Vart fan är rättvisan?
Nåja, tur att jag är så jävla begåvad så det är en piece of cake för en avdankad naturare som jag.

Nu ska jag sova och hoppas att John Blund har ett jäkligt starkt sömnpiller med sig eftersom jag just hinkat i mig sådär 6dl påskmust. Så. Fruktansvärt. Talanglöst.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hum, jaaa. Skyll dig själv? Dessutom kommer vi va många fler, typ 14 stycken som ska hinna prata på 1,5h. Fett nice - om det inte vore för att jag har fetto-Agneta. Tur jag har Sofie vid min sida.

Puss!

2010-04-14 @ 23:55:47
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0