Slut för idag, tack för idag

Bra lördagskväll det här.
Pluggat lite, med betoning på liiite (men vafan, det är lördag, plugg borde vara förbjudet), kollat på American History X, läst senaste nummret av Cosmo, hällt i mig två liter cola, hetsätit Polly och hoppat i sängen.
Sockerkicken är ett faktum kan man väl säga.

Men jag ska trots det försöka sova nu. Tänkte verkligen försöka sitta nån timme på MB imorgon och skriva på tentan eftersom jag har lite, för att uttrycka mig milt, koncentrationssvårigheter när jag sitter hemma.

Övriga planer för morgondagen är att handla, äta pasta med skinksås (min senaste craving) och ryggläge framför Ensam mamma söker.

Jag behöver klippa mig.. skulle behövt klippa mig för flera månader sen om man ska vara noga.
Varför kan inte Magnus flytta till Umeå?
Glömde köpa hårfärg idag också. Så jävla orutti.

Ja men godnatt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0