Sjuk tjej för ovanlighetens skull ..

Hej jag heter benice och har förmodligen magkatarr.
- Hej benice !

Jag fick diagnos över telefon. Min läkare är sjukt trevlig. Ska medicinera mig i två veckor och om det inte gått över innan dess så har jag en tid inbokad, annars kunde jag avboka och bara sluta äta medicinen.
Så nu kan jag fortsätta hälla i mig mjölk och trycka i mig mackor och pasta i åtminstone två veckor till.
Det hela firade jag med att äta Polly till frukost.

Dock ska jag hoppa in i duschen nu och ta mig en second breakfast. Och sen cykeltur till appo och Ica för att hämta ut medicin och handla mat.
Sen blir det hemtenta resten av dagen. Nu ska den fasiken bli klar.
Nästa fredag åker jag förhoppningsvis heeeem. Pizza, thaikäk och massa mys. Me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0