Paus


Jag har paus i mitt pluggande nu.
Eller ja, hela dagen har varit en enda lång paus kan jag väl erkänna.
Motivationen har varit utom synhåll och saker som att hoppa i sängen, klippa naglarna, titta när vatten kokar och andra meningslösa grejer har liksom varit roligare. Nyss trodde jag dock att det äntligen släppte och att jag skulle sätta igång, men det höll i sig i 2 minuter ungefär. Jag hann inte ens få ner en mening.
Men natten är ung, sovmorgon är inplanerad imorgon eftersom jag ändå presterar sämre än sämst före tolv på dagen, så jag ska nog kriga på i några timmar till nu med tvn som sällskap.

Jag lovar att skriva om roligare saker än plugg efter torsdag. Ni får stå ut ett litet tag till.
Hang in there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0