Natti

Som alla söndagsnätter ligger jag klarvaken och kollar på Hemsökta Hus.
Har för en gångs skull varit duktig och tvättat av mig ansiktet och sånt innan jag la mig för att slippa gå upp igen.
Dock har jag inte borstat tänderna eftersom jag dricker fanta och trycker i mig jordnötter, men som tur är så är jag en stor tjej och får bestämma själv om jag vill hoppa över en borstning eller inte.
Lika som att man får äta chips till frukost, hoppa i sängen och gå i samma kläder en hel vecka om man vill.

Imorgon har jag skola mellan 9 och 12. Sen ska jag och min gula hest ta oss till stan och leta jacka, köpa mascara och förhoppningsvis hitta till um. Självklart blir det en hamburgare eller fyra på donken också.
Sen gissar jag på att jag kommer däcka i sängen. Det är ett hårt liv jag lever.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0