Jag orkar inte mer, vill inte vara kvar ..

Nu orkar jag inte vara sjuk mer. Dags för uppryckning!
Imorgon ska jag duscha och dejta en rakhyvel, eftersom jag inte gjort det sen i lördags. Fräsch tjej :)
Jag vill vara pigg och dricka vin nu! Så om någon i Umeåfamiljen har vägarna förbi systemet kan ni väl köpa en tetra Husets Röda till mig?
Hostan är relativit okej nu, så länge jag häller i mig hostmedicinen. Men rösten låter fortfarande som en storrökares blandat med Johan Palm, men den återkommer väl.
Dock vägrar mitt öga bli bra vilket suger eftersom jag varken kan sminka mig eller ha linser så länge det tänker vara illrött och ge ifrån sig läskiga substanser. Men det ordnar väl upp sig det också så småningom.

Nu ska jag kolla klart på säsong 3 av Weeds. 5 avsnitt kvar. Och det är så jääävla braaa!
Gnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0