Here we go


Nu har jag tagit min första tablett på min 28-dagars medicinering. En månad liksom, hur jävla trasig är min mage egenltigen? Egentligen ska jag ta den på morgonen på fastande mage, men jag tyckte det var lika bra att sätta igång redan idag. Lite less på att ha ont nu so to speak.
Tänkte bara bjuda på mina favoritbiverkningar av denna medicin också;
Svindel, sömnstörningar, syn- och hörselpåverkan, smakförändran, håravfall och hallucinationer.

Är med andra ord inga dåliga grejer jag ska stoppa i mig.
Omeprazol Abcur, min nya kompis!

På sätt och vis hoppas jag att det här inte hjälper så jag får träffa min läkare.
Han lät snygg.

Nu plugg.
Sen pastasallad med räkor.
Sen plugg.
Sen idol.
Sen Andra Avenyn.
Sen plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0