Hemmafruuu


Inatt när jag som vanligt inte kunde sova så kom jag på världens roligaste blogginlägg som jag skulle skriva. Eller världens roligaste kanske det inte var, men tillräckligt kul för att jag skulle ligga och fnissa för mig själv i mörkret. Grejen är ju bara nu att jag inte kommer ihåg vad det var. Nåt om en flytboj i Barents hav.
Jag skulle ha skrivit upp det. Fuck.

Idag är det tvätt och pluggdag. En hel hög med både använda lakan och handdukar har legat i en påse i garderoben i flera månader nu, så jag tyckte det var dags att ta tag i saken när jag insåg att jag inte har några bra underlakan kvar. Och när jag ändå måste springa till tvättstugan så roar jag mig med att förbereda inför hemtentan jag ska skriva. Funderar, strukturerar och spånar på idéer. Imorgon ska jag till bibblo och kopiera från lite böcker och sånt så jag kan börja skriva. Fan heller att jag ska sitta med det här på torsdag kväll, icke!

Återkommer gissar jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0