Hemma hos ..

Nu har jag städat. Ibland är det bra att inte bo på mer än 20kvm, det tog bara en timme fast det såg ut som WW3 innan jag satte igång. Så jag tänkte bjuda på lite bilder på mitt mansion när det för en gångs skull är städat.

     

1. Hall. 2. Tvrum. 3. Vardagsrum. 4. Sovrum.

Snart är det dags för middag. Blir leftovers från igår. Pasta och skinksås. Sen tusen liter te för att min hals inte ska göra så jävla ont. Ringde rådgivningen idag, dom trodde inte jag hade någon dödlig sjukdom och sa bara att jag skulle hålla käften (okej, dom uttryckte sig inte så, men att jag skulle prata så lite som möjligt) så stämmbanden får läka, och att jag skulle fortsätta med avsvällande medicinen. Hade det dock inte blivit bättre på några dagar till skulle jag boka tid direkt på hälso sa hon. Så jag är väl snäll och lyder då. Ingen fest för söderberg ikväll. Chips, cola och Idol istället. Inte helt fel det heller. Slipper jag vara bakis imorgon också när jag ska plugga. Tack för visat intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0