Heeeelg

Nu har jag helg. Och hicka.
Seminariumet gick kanoners. Trots att min röst inte riktigt sammarbetade.
Men de andra som var med var snälla och höll käften när jag pratade, så det gick ju finfint.
Nu är det som sagt fyra dagars ledighet, tackarrrr.
Imorgon tänkte jag försöka ta mig ner på stan en sväng, typ hitta en jacka vore en bra idé.
Fredag bjuder på vin, tacobuffé och premiären av Flickan som lekte med elden.
Lördagen är oklar, kanske tvingar jag Sofie att kolla på Haunting in Conneticut med mig,
eller så vankas det kalas. Sånt vet man aldrig. Hörde ryktas om födelsedagskalas, så vi får väl se.
Ikväll ska jag iaf bara ligga framför tvn och äta massa onyttigheter.
Så jag ska grunda med en powernap nu så jag orkar med min ansträngande afton.

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0