Finally


Det som inte alkohol biter på är inte värt att försöka bota.

Citat Sofie Carlsson


Idag anser jag mig själv som frisk. Eller ja, inte dödssjuk åtminstone.
Senare idag ska jag äntligen få leka med laget, vilket verkligen är på tiden för att uttrycka det milt.
Dock ska dom på EPP först. Inte jag. Mitt öga var groteskt rött när jag kollade mig i spegeln nyss, och det rann även var ur det i vanlig ordning. Så jag sprutade det fullt med ögondroppar, och då brukar det ju faktiskt bli bättre efter några timmar. Så jag joinar kumpanerna sen när dom ska hem till Lotta. Dom ska dricka vin. Jag dricker morfin. Haha. Nä men jag får ju inte dricka alkohol när jag äter Cocilana, man kan tydligen få obehagliga saker som andningsuppehåll och sånt då. Men å andra sidan blir ju jag full på min medicin så vi är nog i samma skick alla tre efter några timmar :)
Man kan ha roligt utan alkohol säger jag till mig själv. Och skrattar lika mycket varje gång. Vem försöker jag lura?
Dock kan man ha minst lika roligt med Cocilana och Citodon som med alkohol, det kan jag hålla med om.

Igår kväll tog jag dubbeldos av mitt avsvällande eftersom jag tycker det hjälper sådär bra.
Sen drömde jag mardrömmar utav bara helvete. Jag vet dock inte om det var en biverkning av medicinen eller om det bara var ett sammanträffande, men läskigt var det i vilket fall som helst. Så där så jag hade velat gå in och lägga mig i mammas säng, ja nästan iaf.

Nu ska jag noppa ögonbrynen, klippa naglarna, duscha, äta yoghurt och gå och handla lite innan flickorna kommer hem. Det borde jag hinna även med min snigelfart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0