...


Jag mår illa. Men har mindre ont i magen än vanligt. Dock vet jag inte om det sistnämnda är placebo-effekt eller om faktiskt en enda tablett har hjälpt lite. Bryr mig inte om vilket, känns skönt att inte behöva ligga i fosterställning och gnälla för en gångs skull. Men självklart ska jag ju inte må alltför bra, så det är väl därför jag fick mig en dos illamående istället. Iofs var det en av biverkningarna, så det kanske beror på det.
Orka spekulera.

Har faktiskt varit duktig och pluggat nu några timmar. Skrivit en jävla massa för hand och försökt strukturera upp lite. Har åtminstone liiite svar på alla frågor nu, om än några är alldeles för korta. Men alltid skönt att ha något att bygga på iaf, blir så mycket lättare då. Skriva mycket om ingenting är ju inget större problem för mig tack och lov. Vilket ni kanske märkt här på bloggen om inte annat.

Min modebloggning blev kortvarig. Jag tänkte visa er skillnaden på gårdagens stylade benice och dagens, ja lodistroll. Men jag vill inte skrämma iväg någon nu när jag har mina stabila läsare, så jag besparar er från det.
Flera av er har ju sett mig i ganska dåligt skick, så ni kan ju göra er en egen bild i huvet. Och ni andra som inte vet kan vara glad för det.

Tror jag ska ge upp för idag snart. Uppstigning 9 imorgon. Möjligtvis 10 om jag har svårt att somna.
Sen blir det väl plugg hela dagen gissar jag på. Längtar efter fredag eftermiddag nu. Hemtentan inlämnad, förmodligen har jag hittat en jacka på stan, ätit en burgare på McD och inhandlat vin inför helgen.
Man ska ha något att se fram emot. Livet blir så mycket trevligare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0