...


Det går trögt idag. Med allt. Med tentan. Med att ta mig till appo och Ica. Med livet.
Min hjärna kan inte tänka en enda vettig tanke. Hjärnstillestånd skulle man kunna kalla det.
Och att jag inte kommit iväg och hämtat ut min medicin än beror bara på att jag hoppas att jag ska på sms-avi från H&M så jag kan hämta ut mina kläder idag. Och jag vill ju fan inte behöva gå till Ica två gånger,
så jag ligger snällt här i sängen och väntar. Synd bara att jag är handikappad till att göra något under tiden jag väntar.
Jag tror jag ska bjuda hjärnan på lite äggmackor så kanske den kommer igång.
Om inte annat är det ännu ett skäl för mig att skjuta på tentan liiite till.

Kommentarer
Postat av: Frun

Orka äta ägg hela tiden...... :o)

2009-09-29 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0