...

Man skulle kunna säga att jag pluggar för fullt nu.
Men om man skulle säga det så skulle man ljuga.
Och ljuga ska man ju inte göra.
Myta får man dock göra, hur mycket man vill.

Imorse drack jag grapefruktjuice. Hört att det ska vara nyttigt skit.
Det var det suraste jag smakat tror jag. Jätteläskigt var det.
Men nyttiga saker brukar inte vara goda.
Det är nog för att man ska veta vad man stoppar i sig även om man blir blind.

Jag borde äta mat nu. Men vad gör man när magen inte vill ha någon?
Det är fan jobbigt å ha en mage som är incharge över hela kroppen.
Men jag ska fan tvinga i den lite omelett. Med massa ost i.
Bra sak att stoppa i sig om man är laktosintollerant har jag hört.
Eh.


(Jag vet att det låter som jag är typ full, alternativt hög om man orkat läsa ovanstående. Men jag lovar, det är bara damphjärnan som vill tänka på allt annat än tentan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0