...

Jag fungerar inte under press.
När jag ska skriva saker som uppsatser, hemtentor eller annat skit som ska lämnas in och bli betygsatt får jag dyslexi. Jag blir helt jävla oförmögen att bilda normala meningar, jag kastar om ord och allt låter i slutändan som om en 13åring skrivit det.
Lika så när jag pratar engelska. Har märkt det nu när jag brukar babbla med utbytesstundenterna i min korre. Tungan liksom låser sig, jag kommer inte på vad saker heter och jag glömmer allt som heter rätt ordföljd och grammatiska regler.

Men nog fan kan jag skriva tusen blogginlägg om dagen, utan några problem alls.
Och när jag i lugn och ro ligger och tänker på engelska (ja jag är knäpp och gör det ibland) så har jag inte några problem som helst att komma ihåg ord eller att bilda meningar.

Jag borde sälja mig till forskning och få sjuka summor pengar för det.
Jag tror jag är ett ganska intressant forskningsobjekt. Fungerar varken fysiskt eller psykiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0