...

Skriva hemtenta eller sova middag, det är den stora frågan.
Jag vet vad jag borde göra, men frågan är ju om jag är så effektiv när ögonlocken stänger sig själva och jag kommer på mig själv med att sitta och blunda. Tåls att funderas på.

Har varit en duktig tjej och ringt Hälso idag också. Min läkare skulle ringa mig imorgon mellan 8 och 9 så vi skulle kunna diskutera min trasiga mage. Bra skit att det kanske äntligen blir något utrett, men måste vi verkligen göra det så tidigt på morgonen på min lediga dag? Finns det verkligen människor som är vakna så tidigt?

Nä, nu ska jag fan ta tag i livet.
Räkna med att nästa inlägg kommer handla om hur mycket jag hatar att gå i skolan och att jag har funderingar på att hoppa av tack vare den jävla hemtentan. Jag gissar på att alternativ som flytta hem till mamma och jobba på äldreboende kommer vara en väldigt lockande tanke om någon timme när jag psykat ur totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0