...

Nu har jag gjort nåt som jag inte gjort sen jag var 15.
Jag är sjukt nervös.
Det kommer hända på torsdag.
Kommer hosta mig hutlösa 470 kronor.
Jag har bokat klipptid hos någon annan än Magnus !

På Headline ska jag klippa mig. Hos en som heter Therese.
Jag sökte på eniro och tog salongen med coolast namn och sen kollade jag på bilder på alla frisörer som jobbade där och valde den som hade snyggast bild. Som ett lotteri ungefär.
Jag vill verkligen inte gå till någon annan än på L'artist hemma, men vafan. Det kommer dröja länge innan jag kommer hem och har tid och vänta på en klipptid, och jag är så sjukt less på mitt hår så det är ju bara ta tag i saken. Så nu får det bära eller brista. Går det åt helvete så får jag väl ha mössa i ett halvår.

Nu ska jag sova. Jäklarns tidigt för att vara söndag. Men what to do när tv-utbudet suger.
Och alla som vill skriva min tenta åt mig kan höra av sig. Ni får 100kr, 200 om ni ger mig ett vg.

God natt alla fans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0