...


Det går inge bra med hemtentan. Så jag har bytt taktik. Tänker inte börja skriva idag utan bara samla så mycket information som möjligt och börja skriva imorgon och förhoppningsvis vara klar på tisdag och låta syster korrläsa den då. För har jag bara tillräckligt med vettig litteratur så ska nog skrivandet inte vara några större problem.

Men innan jag tar tag i det tråkiga ska jag laga mat. Om det finns plats i köket. Jag har på senaste tiden lyckats pricka in min matlagning när det är som mest folk i köket. Iofs trevligt med sällskap, men när det inte finns en ledig platta på spisen och jag är hungrig är det inte lika kul. Ge mig en lägenget och en hund ffs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0