...


Att jag skulle sova före ett var det ju knappast någon som satsade pengar på.
Men nu tänkte jag försöka somna fort som satan och på så vis lura min skitmedicin som fuckar upp med både sömntåg och drömmar. Natten som var drömde jag om en kråka, eller så var det en skata.. jag vet aldrig vad som är vad, men i alla fall, så flög den jäveln efter mig, men även rakt ner i backen emellanåt. Och den jäveln vägrade att dö. Upp i luften, rakt ner i backen, reser sig och jagar vidare efter mig. Gång på gång. Det kan ju tyckas som att det inte är så värst läskigt att drömma om en odödlig fågel, men har man fågelfobi som jag har så är det jävligt läskigt och man vaknar kallsvettig och vågar knappt lyfta täcket från huvudet ifall den jävla kråkan är i rummet och det hela inte var någon dröm.
Ja ni märker. Biverkningar av mediciner är alltid intressant. Först och främst ger den sömnsvårigheter. Så man ligger vaken, timme efter timme och kroppen skriker efter sömn men det går bara inte somna. Sen när kroppen kollapsar av utmattning så kommer mardrömmarna och spökar för en under hela natten. Jättekul, verkligen.
Gnatti.
Wish me luck so to speak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0