...


Hur länge överlever man om man är konstant full?

Bara en liten nykter fundering av mig och Sofie från igår kväll.

Jag borde nog avsluta varje kväll med alkohol, jag vaknar ju skittidigt då!
Halv elva tyckte min kropp att det räckte med sömn och huvudvärken sa god morgon.
Idag är en sådan dag jag önskar att jag hade någon som kom in med äggröra och bacon till mig.
Och en baguette med skagenröra. Och massa annat sånt där najsigt.
Det hade fan suttit fint. Gärna med ett glas cola med massa is i också.
Men in my dreams liksom.
Om jag kunde skulle jag ligga i sängen hela dagen idag, men jag måste på ica och lämna tillbaka filmen, och på samma gång tror jag att jag ska köpa med mig en pizza hem. Vem orkar laga mat på en söndag?

Men nu ska jag försöka få min störigt pigga kropp att sova lite till. 6 timmars sömn är waaaay för lite.
Och dessutom är det bara kroppen som är pigg, huvudet skulle vilja bli avkapat och skickat till Sibirien eller så.
Det gör liksom ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0