...

Jag är tröööött. Det är du jämt tänker ni nu. Okej, sant, men det är fan värre än vanligt!
Jag sov tolv timmar natten som var, och ändå har jag gått runt om en zombi hela dagen.
Men istället för att ligga hemma och sova så åkte jag och kollade på film hos Sofie istället.
Kass film, jag sov mig igenom halva, men ändå. Jag var ju lite social åtminstone.
Och nu tänker jag inte heller sova. Nej jag ska kolla på Saw 2 om sådär 15 minuter.
Risken finns att jag kommer dö. Förra veckan hade jag ju åtminstone sällskap när jag kollade på Saw 1, även om han sov så hade jag en beskyddande arm runt mig. Nu är det bara jag och Snurre. Och på något sätt känns det inte som en tygkanin kommer göra så mycket nytta om Jigsaw kommer och tänker mörda mig.
Så vi får hoppas att han inte gör det. Jag bor ju trots allt i Alcatraz. Här behövs både portkod och nyckel för att ta sig in, så jag är nog safe. Kanske..

Imorgon ska jag tvätta. Klockan tolv ! Svintidigt alltså. Tänkte även ta igen lite plugg jag missat när jag ändå måste springa fram och tillbaka mellan tvättstugan. Och sen finns risken att jag firar den effektiva dagen med McFeast på McD på Strömpilen. Dom har ju den som junior nu. Finns nog inte mycket som slår det.
 
Måste även få skryta med att jag lagade mat idag. Alltså något annat än makaroner och ketchup.
Jag gjorde pasta och en sås min syster brukar göra. Med skinka, majs, grädde, salt och peppar. Sjukt gott.
Så jag kan faktiskt laga mat bara jag tar mig lite tid till det.
Nu har jag tjötat klart om oväsentliga saker och ska äta chilinötter.
Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0