...

Jag har inte mycket att förmedla till omvärlden idag.
Hostan har minskat drastiskt, ögat varade bara när jag klev upp, halsen är något bättre och uvin är väl på bättringsvägen den också. Dock verkar inte min röst vilja återgå till det normala, men det lider jag ju inte nämnvärt av ändå så det spelar inte så stor roll.
Aptiten går det sådär med, all medicin fuckar ju upp min kropp, men middag och kexchoklad har jag iaf fått i mig.
Och imorgon börjar expidition: viktökning. Man blir fan inte tjock av att nästan inte äta nånting på två veckor.
Kanske även vågar mig ut en sväng under morgondagen, det skulle visst bli en sväng på EPP, så om bara kroppen tillåter så ska jag nog hänka. Sjukt less på att sitta inne ensam nu.
Tänkte försöka mig på att somna nu också så jag kanske kommer upp i rimlig tid imorgon.
Cocilana blandat med Citodon däckar mig totalt och söver mig utan problem i 13 timmar i sträck,
så för att inte vakna klockan 15 imorgon som jag gjorde idag så ska jag nog sova nu som sagt..

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0